Page 1 of 2

19 inch past dat?

Posted: Thu Sep 01, 2005 10:10 pm
by Philip
NIEUWE 19"
8X19 ET42
LENSO CONCEPT FIVE
MULTICULTISTEEK
6X98-5X100-5X110-5X112-5X114,3

MET GEBRUIKTE MICHELIN PILOT SPORT
235/35/19ZR CA 4MM


Image

(setprijs is laag ivm laag profiel banden)



demo-set
18" Panther Velgen
Steek 5x100-114,3 Et44
Uitgevoerd In Hoogwaardig Blackchroom
Eigen Usa Import

Met 245/45/18zr Continental Banden Ca 6mm Profiel

Image


of ik ga kijken naar mooie 17"racing velgjes op fullcartuning.

heb namelijk gehoord dat ik de auto moet verhogen.... :flippa:

Posted: Thu Sep 01, 2005 10:43 pm
by Casejunkie
Persoonlijk vind ik de 18" Panther Velgen echt niet mooi.
(smaak is natuurlijk erg persoonlijk)

18" is wel overigens een erg mooie maat.
19" wordt denk ik weer te groot tegenover de auto.

Posted: Thu Sep 01, 2005 11:39 pm
by Radinov
die 18's vind ik ook niet mooi, passen ook niet bij een 6...

die 19's zijn op zich wel mooi, maar idd denk ik te groot, niet alleen voor het zicht, maar dan zul je ook wel je wielkassen moeten gaan verbouwen...

Posted: Fri Sep 02, 2005 10:00 am
by Willy
ik denk niet dat het gaat passen ..en wat zijn dei panther velgen gruwelijk lelijk :-o

Posted: Fri Sep 02, 2005 10:16 am
by Radinov
staan alleen mooi onder een navigator of escalade oid denk ik, maar dan in 22 of 24 inch :P

Posted: Fri Sep 02, 2005 5:33 pm
by Philip
mjah, die black panther hadden ze denk ik niet onder een chrysler voyager moeten plaatsen.

heb ff geknipt en geplakt, en met een lage auto ziet het er best wel cool uit eigenlijk.

Posted: Fri Sep 02, 2005 7:51 pm
by dak zonder bak
ff de zoek functie gebruiken!! piet heeft wellis een lijstje gepost met alle banden maten!

Posted: Fri Sep 02, 2005 7:59 pm
by Philip
mjah ik neem aan dat er wel iets verschil is tussen de GE en de GD is en wat betreft velgen voor de GE is er niks gepost dat groter is dan 18"


wel kwam ik dan deze maat tegen voor de GD

215-35-19

never hurts to ask toch?

Posted: Fri Sep 02, 2005 8:11 pm
by dak zonder bak
is waar!

maar de schokbrekers van een ge verschillen niet zoveel van een gd!! dus als het onder een gd past past het waarschijnlijk ook onder een GE!
de et waarde is wel anders! je kunt natuurlijk gewoon ff gaan meten he!

je weet hoe groot 19 inch is en je weet de ET. je kan dus simpel weg ff meten aan je auto!!
je pakt 2 latten! 1 van 19inch lang en 1 van zoveel inch als de velkg breet is!! vervolgens schroef je die breedte lat op de kopsekant van de lange lat met de goeie ET waarde en die hou je tegen je remschijf aan!! dan kan je rondr draaien om te kijken of je iets raakt!!

tsjek http://www.allevelgenvan.nl/maat.php voor alle velgmaat info

de banden maat die erop komt kan je ook makkelijk zelf uitrekenen en uit meten toz van je latjes

235 35 19 wil zeggen dat de band 235 mm breed is en 35% van 235 (82,25mm) hoog!
meten is weten!

suxes

Posted: Fri Sep 02, 2005 8:17 pm
by Philip
hardstikke bedankt! :buig:

maar eens even gaan doen na mijn vakantie.

als het past ga ik wel voor de 19 inch. en anders de 17 inch zwarte racing velgen. (als ik tenminste echt veel te laag lig met mijn bumpers)

Posted: Fri Sep 02, 2005 8:35 pm
by Piet
op een GE kan wel 19 inch maar ik zou de bandenmaat van

215-35-19 of 225-35-19 ivm de rolomtrek

Posted: Fri Sep 02, 2005 9:23 pm
by Philip
dan is deze dus teveel :mecker:

nu ff kijken naar 19" bandjes, zal ook wel weer 600 kosten.

Posted: Sat Sep 03, 2005 7:17 pm
by dak zonder bak

Posted: Sun Sep 04, 2005 6:40 pm
by Philip
verlaagd is die niet (he luts :-D ) sterker nog, al mijn maten zeggen dat die wat verhoogd moet worden. ieder klein kutdrempeltje dat genomen moet worden houd je zo weinig ruimte over dat je nog niet eens je pink er tussen kunt stoppen. vandaar dat ik een grotere velg wil. maar ja met 19" rijd je denk ik ook ineens weer met een landrover :P

heb al wel leuke 16"oz gezien. in het zwart met banden. maybe dat ik die doe. eerst maar eens bekijken hoe laag die ligt.

Posted: Sun Sep 04, 2005 6:59 pm
by Piet
als je de goede rolomtrek hebt maakt het niet uit welke inch maat je hebt de auto blijft evenhoog van de grond dan.....