Page 1 of 1
Posted: Thu Sep 15, 2005 4:59 pm
by Willy
netjes zeer netjes
alleen waar is de onderkap van je stuurkolom ?
Posted: Thu Sep 15, 2005 5:45 pm
by dak zonder bak
zeer bruut!!!
lwam jij nou ook naar dordrecht???? wil dat wellis int echt zien!
Posted: Thu Sep 15, 2005 6:16 pm
by Willy
dordrecht ligt bij rotterdam en data moet je even bij het evenementen forum kijken
Posted: Fri Sep 16, 2005 12:16 pm
by Radinov
vette shit man... kwil m ook welles int echt zien

Posted: Fri Sep 16, 2005 9:25 pm
by ozgrr
gruwelijk MOOI
enige aanmerking van mij zijn de booskijkers, wil je niet liever de moterkap verlengen in booskijker vorm ?
dat zou veel vetter staan (vind ik)
Posted: Sun Sep 18, 2005 10:29 pm
by roy moti
Posted: Sat Oct 15, 2005 12:02 am
by atenzapower
zo heftig man ik ben spontaan verliefd op die wagen. was t moeilijk om die achterlichten te maken .zat zelf te denken om 3d lichten te maken