Page 1 of 1

Posted: Mon Oct 03, 2005 5:49 pm
by roy moti
denk eerder net andersom rondo
maar de motorkap is het zelfde ik zie het verschil namelijk niet in maten en denk niet dat een fabriek 2 verschillende motorkappen zou gaan maken voor een auto met de zelfde voorkant.dashboard zie ik ook geen verschil in hoor, maar dan zou je is een hatch en sedan naast elkaar moeten zetten dan kun je het misschien meten of zo zien

Posted: Tue Oct 04, 2005 10:05 am
by Reley
zover ik weet is de onderkant tot aan de kofferbak gelijk. Maar vanwege het sedan/hatchback effect, loopt de daklijn iets anders, al vanaf de voorkant. deuren zullen hierdoor ook niet passen. Interieur e.d. is zover mogelijk gewoon hetzelfde.

Posted: Mon Oct 17, 2005 7:55 pm
by atenzapower
de hacht is gelijk aan de sedan cq wielbasis de ramen zijn net iets anders maar voor de rest is ie gelijk