Page 1 of 1
Posted: Sun Oct 09, 2005 8:09 pm
by AKA-47
Ziet er zeer mooi uit,
Echt een hele mooie GE heb je!
Hoeveel km staat er bij je op de teller?
Posted: Sun Oct 09, 2005 8:13 pm
by Radinov
hij wil m kopen
maar mooie fotoshoot hoor

Posted: Sun Oct 09, 2005 8:14 pm
by Casejunkie
Het is en blijft een erg dikke GE

Posted: Sun Oct 09, 2005 8:16 pm
by coppe218
superstrak
Posted: Mon Oct 10, 2005 7:00 am
by Mazdarati
Ziet er zeker netje uit.
Wat was er eigenlijk mis met je gordel?
171.000

Dan kan je nog wel ff rijden.
Posted: Wed Oct 12, 2005 10:18 pm
by roy moti
ziet er top uit paul hoe heb je dat met
die kenteken gaan,ik dacht dat je dan
zo een cijfertje op je kenteken kreeg?
maar zekers weten dat hij een onwijs
mooie GE heeft ,zijn auto is ook de reden
geweest dat ik GE rijdt ik had hem namelijk
ooit in het echt gezien en toen werd ik helemaal
geflipt toen ik de auto zag.maar het luchtfiltertje
werk beter als de vorige of niet echt veel verschil
wat hebje met je oude filter gaan ga je die reinigen ?
Posted: Wed Oct 12, 2005 10:22 pm
by dak zonder bak
cijfertje krijg je alleen als je plate pleite zijn! of een deel van je kenteken bewijs (of alles tegelijk) als jeje ouwe plate inlevert kan je egwoon neiuwe bestelle!
Posted: Thu Oct 13, 2005 6:24 am
by Mazdarati
Je mag ze maar maximaal twee keer kwijtraken, daarna moet je nieuwe aanvragen met de hele rambam erbij.