Page 1 of 1

nieuwe remschijven

Posted: Sat Oct 15, 2005 8:17 am
by roy moti
zo werd helemaal gek van het trilen bij het remmen .
heb toen de dealer gebeld en ben langs gegaan en
we hebben ff gereden aangezien de auto nog onder
garantie valt bleek ook nog is mijn rem rechts voor
vast testaan dus had ik aan einde van het liedje toch
weer gelijk. maargoed ik rijdt weer heerlijk rondt en
hij remt weer uitstekend zoals het hoort zal wel ff foto,s
maken als ik terug ben van vakantie en de vervangde
auto die ik toen ff een weekendje had.

Posted: Mon Oct 24, 2005 8:27 am
by ozgrr
goed dat ie weer goed is

kan je weer comfortabel rijde

Posted: Wed Oct 26, 2005 9:29 pm
by roy moti
hier ff een foto van de auto die ik een
weekendje in bruikleen had van de dealer


Image

Posted: Wed Oct 26, 2005 9:30 pm
by AKA-47
Ik vind ze te klein voor een sedan model

En jammer dat 't een LX is

Posted: Wed Oct 26, 2005 9:32 pm
by dak zonder bak
bleh
wieldoppen en hoogglans zwart!

Posted: Wed Oct 26, 2005 10:25 pm
by ozgrr
dak zonder bak wrote:bleh
wieldoppen en hoogglans zwart!
ey niet fukke met hooglans zwart he :flippa:

Posted: Thu Oct 27, 2005 7:04 am
by roy moti
eh sorry maar dit was een metalic zwart hoor
en al was het een lx 323 ging aardig hard.
en zekers zwart is een onwijze mooie kleur
voor een mazda626

Posted: Thu Oct 27, 2005 9:35 am
by AKA-47
Metallic zwart bestaat toch niet? :?

Posted: Thu Oct 27, 2005 10:57 am
by coppe218
Waarom zou dat niet bestaan? Er zijn genoeg metallic zwarte auto's. Of Mazda ze ook heeft weet ik niet.

Guido

Posted: Thu Oct 27, 2005 3:27 pm
by AKA-47
Ik dacht dat hoogglans zwart er was ipv metallic zwart.

Toen we gingen kijken voor een Volvo XC90 of een Chevrolet Tahoe, waren er wel metallic lakken, maar geen zwart, dat was gewoon hoogglans

Posted: Thu Oct 27, 2005 5:01 pm
by slim6671
dan zijn ze m vergeten te spuiten.
is gewoon grondverf.. :P

Posted: Thu Oct 27, 2005 9:32 pm
by roy moti
zelfs xedos9 in metallic zwart gezien,rx7,323 turbo
mazda6 ,mazda3 zijn er zat hoor

Posted: Thu Oct 27, 2005 10:26 pm
by dak zonder bak
metallic zwart bestaat zeker! maar je moet je afvragen of dat wel mooier is!! ik persoon lij zie liever een gewone zwarte als een metallic!! metallic KAN mooi zijn maar is het lang niet altijd!
dat er nix boven matzwart gaat hoef ik natuurlijk onderhand niet meer te melden