Page 1 of 1

een armige ruiten wisser

Posted: Sun Oct 16, 2005 9:48 am
by atenzapower
ik wil een eenarmigeruitenwisser maken op mijn ge heeft iemand een idee hoe ik dit moet doen. heeft iemand dit al geprobeerd.h

Posted: Sun Oct 16, 2005 1:47 pm
by Radinov
hehe :P

heel simpel: je draait even allebei de moeren van je ruitenwisserarmen los, dan haal je allebei de ruitenwissers eraf en plaats je er eentje van op de bout van de ruitenwisser aan de bijrijderskant.
Alleen als je die plaatst zet je hem half op de ruit ipv de normale stand. Als je een foto bekijkt van mijn auto zal t meteen duidelijk zijn...

Posted: Mon Oct 17, 2005 7:11 am
by Mazdarati
Maar op deze manier wordt toch niet je hele ruit "gewist" ?
Alleen het gedeelte van de bestuurderskant :?

Posted: Mon Oct 17, 2005 8:26 am
by Radinov
Niet de hele ruit nee... maar je moet hem zo vastzetten dat ie een even groot stuk van de bestuurders- en de bijrijderskant wist. Voor meer wisseroppervlak kun je ook nog een langer blad erop zetten en eventueel de wisserarm inkorten natuurlijk.