Page 1 of 1

in de planning

Posted: Sat Dec 17, 2005 12:58 am
by atenzapower
wat staat er op de planning . mijn refector plaat in kleur spuiten mistlicht achtruit rij licht verwijderen is ( tog niet apk verplicht ) en de neon maar eerst alles laten spuiten

Posted: Sat Dec 17, 2005 10:34 am
by roy moti
huh valt me wel op zeg jij hebt de zelfe ideeen
als mij heb je mijn gedacgte gelezen maar goed
dat geeft niet hoor alleen beter, van mekaar kun je leren toch

Posted: Sat Dec 17, 2005 3:30 pm
by Marcel Smeding
roy moti wrote:huh valt me wel op zeg jij hebt de zelfe ideeen
als mij heb je mijn gedacgte gelezen maar goed
dat geeft niet hoor alleen beter van mekaar ken leren toch

In nieuw zeeland en australie zijn de GE's als zijnde een ford uitgebracht, die hadden standaart een meegespoten reflectorplaat.

Posted: Sat Dec 17, 2005 8:49 pm
by atenzapower
dat is nog beter maar dat er ford op staat is minder. maar ja mazda en ford t hoort bij elkaar

Posted: Sun Dec 18, 2005 1:28 pm
by atenzapower
dit worden mijn nieuwe spiegels
Image