Page 1 of 1

zo ff wat onder houdt

Posted: Mon Jan 16, 2006 12:29 am
by roy moti
vandaag maar ff mijn antenne gemonteerd
reed al een 1/2 jaar met kapotte antenne en
roest onder koplampen verwijderd en ff pookie
erin gezet en gordel meganiek vervangen voor
een goeie want deze rolde niet zo goed meer op.
Image
Image
Image
Image
de verroeste die geschuurd is
Image
de zwart gespoten

Posted: Mon Jan 16, 2006 1:55 pm
by AKA-47
Goed werk roy

Posted: Tue Jan 17, 2006 7:44 pm
by Barry Smits
Netjes Roy, goed bezig man.

Ik heb het al opgegeven om de mijne heel netjes te houden, daar rijd ik te veel voor.
Rij deze GE op en dan zie ik wel weer.

Posted: Wed Jan 18, 2006 12:10 am
by roy moti
thanx barry misschien 626GF barry
als opvolger zijn ook hele mooie auto,s
kerel tenminste dat vindt ik dan he

Posted: Wed Jan 18, 2006 8:34 pm
by Barry Smits
:offtopic: Neu, geen GF, dan wordt een Xerxes, MX-6 (2nd gen) of een Xedos 6.
Maar das nu nog lang niet aan de orde, eerst maar eens ander werk zoeken.
Hoor vrijdag over werk in Woerden, dus afwachten. Maar euh :offtopic:

Posted: Wed Jan 18, 2006 9:00 pm
by roy moti
alle3 in zeer goede keus voor de toekomst
met andere woorden je blijft bij mazda barry

Posted: Thu Jan 19, 2006 9:22 am
by Mazdarati
Barry Smits wrote: Hoor vrijdag over werk in Woerden, dus afwachten. Maar euh :offtopic:
Das dicht bij huis, misschien zie je mij ook voorbij zoommen.
Wat voor werk ga je doen?

Posted: Thu Jan 19, 2006 4:21 pm
by Barry Smits
:offtopic: Is nog heel onzeker of het iets wordt. Mogelijk dat ze een baan voor me hebben als kalibratie medewerker voor clean-rooms en andere medische zooi. We wachten af :offtopic:

Posted: Thu Jan 19, 2006 5:55 pm
by Willy
:offtopic: wel lekker dicht bij je huis