Page 1 of 1
Wederom poetsen
Posted: Sun Jan 22, 2006 3:16 pm
by Barry Smits
Ja jah, het is weer zover.
Ik ben weer eens begonnen met het interieur te reinigen.
Gister begonnen met de achterbank.
Heb de gehele bekleding losgehaald en in de wasmachine gepropt.
Kan het nog niet terugplaatsen, kom ty-raps te kort.

Posted: Sun Jan 22, 2006 3:26 pm
by Willy
ty raps ? waar voor heb je die nodig ?
ghehe je zou hem maar te heet wassen

Posted: Mon Jan 23, 2006 12:07 am
by roy moti
das ook een helse klus of niet soms barry
ik zie wel je hebt de zelfde bekleding als mij
Posted: Mon Jan 23, 2006 9:15 am
by AKA-47
Ik vraag me ook af waar die tie-wraps voor dienen

Posted: Mon Jan 23, 2006 9:23 am
by Barry Smits
Je bent nu meer tijd kwijt met het los en vastmaken van de bekleding. Laat je alles zitten en gebruik je een stoomreiniger of tapijtreiniger, dan is dit andersom.
Normaal gesproken zit de bekleding vast met ringen, deze kun je niet meer gebruiken.
Dus vandaar bindbandjes

Posted: Mon Jan 23, 2006 1:50 pm
by The Bull
tering zeg... ik heb dat een keer met een autostoel gedaan, maar NOOIT MEER!!! wat een pokke klus zeg! Wel knap dat je er weer aan begonnen bent!
Succes!
GRZ JORDY
Posted: Tue Jan 24, 2006 10:23 am
by Barry Smits
Vind het wel meevallen.
Tis even het systeem door hebben.
Heb de ringen met een waterpomptang losgehaald. Het plaatsen van de tie-wraps is even lastig.
Kan me wel voorstellen dat een stoel niet het beste gedeelte is om mee te beginnen. Makkelijkst lijkt me wel de zittingen van de achterbank.
Voor de 2 zittingen van de achterbank:
Montage/demontage achterbank: 1 uur
Loshalen van bekleding en plaatsen van tie-wraps: 2 uur
Vastmaken bekleding: 1 uur
Overigens kun je de rook-geur niet meer kwijt raken, het is namelijk ook in het schuimrubber getrokken, bedankt rokers.
Pics

Posted: Tue Jan 24, 2006 10:54 am
by AKA-47
Das handig man.. kan dit ook met de rugleuning en hoofdsteunen?
Zo ja, en als je het nog gaat schoonmaken, zou je alsjeblieft foto's kunnen maken. Dan kan ik misschien naar de naaister hier in het dorp, en die zou misschien iets kunnen maken voor mn achterbank!
Posted: Tue Jan 24, 2006 6:51 pm
by luts
tering barrie , wat een werk man !!

, doe je gelijk de binnenkant tectileren ?
Posted: Wed Jan 25, 2006 10:07 am
by Barry Smits
Als ik dat ga doen, dan maak ik foto's voor je.
Ga niks tectyleren Roy. Alles is nog hard genoeg (muv buitenzijde wielkast).
Posted: Wed Jan 25, 2006 2:16 pm
by roy moti
roy? je bedoelt luts
Posted: Thu Jan 26, 2006 10:37 am
by Barry Smits
Helemaal gelijk, sorry Roy en

,
Heb de zittingen vandaag gemonteerd, ziet er top uit. Nu zie je pas hoe vies de rest is. Heb ineens weer kleur in mijn bekleding. Ga zeker de rest ook nog doen, maar wanneer....
Zag ook meteen dat de zitting van de bestuurder erg slecht aan het worden is (zit er ruim 2 uur per dag op). Ga dus binnenkort naar v Deijne.