Page 1 of 1

alarm startonderbreker

Posted: Sat Feb 11, 2006 12:24 pm
by william
hallo

een probleem met mijn xerxes.
mijn afstandsbediening werkt niet meer ik kan het alarm er niet meer op zetten dus ik gebruik nu gewoon mijn sleutel.
batterijtje is nog goed en de reserve afstandsbed ook geprobeerd werkt ook niet.
als ik nu wil starten slaat af en toe de startonderbreker erop ik tik dan effe op het kastje onder het dashbord bij de passagiersstoel dan tikt hij en kan ik gewoon starten.
weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik dat goedkoop kan oplossen ik heb dat kastje ook al los gemaakt en schoongemaakt kan er niks bijzonders aan zien.

william

Posted: Sun Feb 12, 2006 12:20 pm
by roy moti
misschen ergens kabel breuk of loscontactje
want je zegt als je erop tikt dat i het wel doet

Posted: Fri Feb 17, 2006 11:45 am
by poppesnor
is het plaatje op je printje van de afstandbediening waar je op drukt wel goed zit een drukcontact onder.

Posted: Fri Feb 17, 2006 4:00 pm
by william
het lampje gaat wel branden op de afstandsbediening.
voordat hij problemen gaf ging het alarm vanzelf af terwijl er niks aan de hand was en de deuren sloten vanzelf

Posted: Fri Feb 17, 2006 6:48 pm
by poppesnor
misschien toch een los contact in je bedrading zijn je alarm sensors allemaal wel goed.

Posted: Fri Feb 17, 2006 7:40 pm
by william
weet ik niet hoe zien die eruit en waar kan ik ze vinden

Posted: Sat Feb 18, 2006 8:58 am
by roy moti
william als je nou naar de sleuteldag komt
kenne we ff voor je kijken kerel.

Posted: Sat Feb 18, 2006 12:44 pm
by kobbie
Zelf heb ik dit tegengekomen.
Het kan ook de contactors van de alarmdoos zijn.
Deze contacten ervan kunnen ingebrand zijn .
En zo blijven ze plakken etc.......dus slechte contacten.

sleuteldag

Posted: Sun Feb 19, 2006 1:06 pm
by william
lijkt me wel wat waar en wanneer is dat
:D

Re: sleuteldag

Posted: Sun Feb 19, 2006 1:57 pm
by AKA-47
william wrote:lijkt me wel wat waar en wanneer is dat
:D
http://626forum.de/viewtopic.php?t=4210