alarm startonderbreker
Posted: Sat Feb 11, 2006 12:24 pm
hallo
een probleem met mijn xerxes.
mijn afstandsbediening werkt niet meer ik kan het alarm er niet meer op zetten dus ik gebruik nu gewoon mijn sleutel.
batterijtje is nog goed en de reserve afstandsbed ook geprobeerd werkt ook niet.
als ik nu wil starten slaat af en toe de startonderbreker erop ik tik dan effe op het kastje onder het dashbord bij de passagiersstoel dan tikt hij en kan ik gewoon starten.
weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik dat goedkoop kan oplossen ik heb dat kastje ook al los gemaakt en schoongemaakt kan er niks bijzonders aan zien.
william
een probleem met mijn xerxes.
mijn afstandsbediening werkt niet meer ik kan het alarm er niet meer op zetten dus ik gebruik nu gewoon mijn sleutel.
batterijtje is nog goed en de reserve afstandsbed ook geprobeerd werkt ook niet.
als ik nu wil starten slaat af en toe de startonderbreker erop ik tik dan effe op het kastje onder het dashbord bij de passagiersstoel dan tikt hij en kan ik gewoon starten.
weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik dat goedkoop kan oplossen ik heb dat kastje ook al los gemaakt en schoongemaakt kan er niks bijzonders aan zien.
william