injector voeding afgetakt.
Posted: Sat Feb 18, 2006 5:18 pm
Vandaag een stukje gereden, begint er ineens iets te tikken in het blok. nou, thuisgekomen even onder de kap gekeken dan maar.
Nou, zo kom je achter steeds meer dingen.... Zitten we es goed onder the hood te kijken, blijkt dat een van de twee kabeltjes naar de injector van cilinder 1 (waar 12 volt op staat) doorgeknipt is en doorverbonden is met de voeding van injector cilinder 2. (er stond ook geen stroom op het afgeknipte stukkie.) beetje beun-werk als je het mij vraagt. ff bougies checken, en idd de bougie van cilinder 1 was zwart en de andere allemaal mooi grijs.
Nou, morgen wordt dus knutselen, ff compressie meten etc.
iemand een idee wat er hier aan de hand kan zijn?
Nou, zo kom je achter steeds meer dingen.... Zitten we es goed onder the hood te kijken, blijkt dat een van de twee kabeltjes naar de injector van cilinder 1 (waar 12 volt op staat) doorgeknipt is en doorverbonden is met de voeding van injector cilinder 2. (er stond ook geen stroom op het afgeknipte stukkie.) beetje beun-werk als je het mij vraagt. ff bougies checken, en idd de bougie van cilinder 1 was zwart en de andere allemaal mooi grijs.
Nou, morgen wordt dus knutselen, ff compressie meten etc.
iemand een idee wat er hier aan de hand kan zijn?