Kapotte koppling
Posted: Mon Apr 17, 2006 8:19 pm
Ik stond gisteren met een kapotte koppeling in Antwerpen en moest nog naar Tilburg.(90km).Het schakelen tydens het rijden gaat gelukkig vrij goed, maar wanneer er gestopt moet worden, tja , dan maar motor afzetten, hup in de eerste versnelling en starten maar tot ie rydt en dan doorschakelen. De startmotor heeft het zwaar te verduren gehad.
Nu de vraag: Aangezien het koppelingspedaal bleef hangen zal een van de twee kopelingcillinders wel kapot zijn.
Als ik de juiste (defecte) gevonden heb moet deze dan in zijn geheel vervangen worden (advies bij remcillinders) of zijn deze te reviseren?
Bedankt alvast voor jullie medewerking!
Nu de vraag: Aangezien het koppelingspedaal bleef hangen zal een van de twee kopelingcillinders wel kapot zijn.
Als ik de juiste (defecte) gevonden heb moet deze dan in zijn geheel vervangen worden (advies bij remcillinders) of zijn deze te reviseren?
Bedankt alvast voor jullie medewerking!