Aandrijfas gordels cv en stoel repareren
Posted: Thu Nov 16, 2006 9:33 pm
Hallo allemaal,
Zaterdag is wederom een maz-klusdagje.
We beginnen met de rechteraadrijfas, aangezien er speling op dat koppelstuk zit, en die bak VERSCHRIKKELIJK trilt op het stuur. Nou heb ik zo'n ding weleens bij een 205je gewisseld maar nog nooit bij een 626. Zit deze door de versnellingsbak of erlangs (zoals bij veel vw's)? En hoeveel keringen moeten er vervangen worden?
Wie heeft er ervaring met het vervangen van gordels (dingen rollen niet meer op) en/of tips?
En mijn bestuurdersstoel is niet meer in hoogte af te stellen, als je m omhoop draait valt ie naar beneden als je erop gaat zitten? iemand tips?
hoor graag van jullie,
gr,
Stevves
Zaterdag is wederom een maz-klusdagje.
We beginnen met de rechteraadrijfas, aangezien er speling op dat koppelstuk zit, en die bak VERSCHRIKKELIJK trilt op het stuur. Nou heb ik zo'n ding weleens bij een 205je gewisseld maar nog nooit bij een 626. Zit deze door de versnellingsbak of erlangs (zoals bij veel vw's)? En hoeveel keringen moeten er vervangen worden?
Wie heeft er ervaring met het vervangen van gordels (dingen rollen niet meer op) en/of tips?
En mijn bestuurdersstoel is niet meer in hoogte af te stellen, als je m omhoop draait valt ie naar beneden als je erop gaat zitten? iemand tips?
hoor graag van jullie,
gr,
Stevves