Page 1 of 1

uitlaatgassen in 't interieur

Posted: Sat Mar 31, 2007 3:38 pm
by kobbie
Het geurt niet goed meer in de GE , het ruikt naar uitlaatgassen niet om flauw te vallen maar toch, , dit wordt versterkt als men een raam open plaatst . Zo te zien niet direct een gat in de uitlaat. Iemand suggesties?

Posted: Sat Mar 31, 2007 3:46 pm
by Casejunkie
het eerste waar ik toch aan denk is een lekke uitlaat. Dat te testen is makkelijk: motorstarten en de uitlaat dicht houden en luisteren of je nergens anders gassen hoort ontsnappen.