uitlaatgassen in 't interieur
Posted: Sat Mar 31, 2007 3:38 pm
Het geurt niet goed meer in de GE , het ruikt naar uitlaatgassen niet om flauw te vallen maar toch, , dit wordt versterkt als men een raam open plaatst . Zo te zien niet direct een gat in de uitlaat. Iemand suggesties?