centrale vergrendelings probleem
Posted: Tue Dec 30, 2008 6:54 pm
Al enige tijd had ik last van het volgende probleem, als ik aan de passagierszijde de deur op slot deed, deed de centrale vergrendeling niks. Openen aan de passagierszijde deed hij wel.
Vanmiddag de boel maar eens losgehaald en het probleem bekeken. dat bleek een soort van 3 standen schakelaartje te zijn wat achter het cillinderslot zit.
Na deze open gemaakt te hebben, bleek er een printplaatje in te zitten en een draaiend gedeelte met 2 sleepcontacten.
Nu was van dat printplaatje een van de koperbanen verdwenen, waardoor het op slot commando niet meer doorgegeven werd.
Een bezoek aan de sloop leerde dat het probleem bij alle GE's aanwezig is in meer of mindere mate.
Heb voor nood ff een ander die iets beter was weten te renoveren, maar dat zal geen blijvende oplossing zijn vrees ik.
Iemand anders dit probleem al eens gehad?
Vanmiddag de boel maar eens losgehaald en het probleem bekeken. dat bleek een soort van 3 standen schakelaartje te zijn wat achter het cillinderslot zit.
Na deze open gemaakt te hebben, bleek er een printplaatje in te zitten en een draaiend gedeelte met 2 sleepcontacten.
Nu was van dat printplaatje een van de koperbanen verdwenen, waardoor het op slot commando niet meer doorgegeven werd.
Een bezoek aan de sloop leerde dat het probleem bij alle GE's aanwezig is in meer of mindere mate.
Heb voor nood ff een ander die iets beter was weten te renoveren, maar dat zal geen blijvende oplossing zijn vrees ik.
Iemand anders dit probleem al eens gehad?