Zo'n universele veerpootbrug van Sparco heb ik eens op een Baleno gebouwd.
Ik vond 'm meer geschikt voor achterin, voorin kreeg ik 'm niet langs het blok en dat zal met mijn 626 ook niet gaan ben ik bang..
De uiteinden zijn geen rondjes maar zien er zo uit:
Hier kan je trouwens een passende veerpootbrug bestellen: http://www.showoffimports.nl/product.ph ... ctid=41106" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze hebben 'm voor voor-boven, achter-boven en een H-brace voor voor-onder!
Ik heb er totaal 3 ben nog opzoek naar 1tje
Maar sinds ik ze erin/onder/op heb.
Zegt mij gevoel dat ie lekkerder en strakker de bocht in te gooien is(kan ook placebo effect zijn maar niks behalve lof voor die dingen van mijn kant)
Er zit wel degelijk verschil in, maar het is een combinatie van verschillende dingen.
Als je op een standaard auto veerpootbruggen bouwd zal je niet veel merken, maar op een verlaagde weer wel. Een mooie toevoeging bij onze voorwielaandrijvers is nog een dikkere stabilisatorstang achter.
Het voor-na verschil was op mijn Swift Cabrio erg duidelijk, maar dat was natuurlijk om te beginnen al een slappe carrosserie omdat ie geen dak had.
Met de Baleno had ik alleen achter zo'n stang en voor verlaagd. Daar had het dus geen zin (maar ik vond t wel leuk staan)
Goed verhaal SS80, bedankt.
Moet dus nog even kijken of dat wel iets voor mij GEtje is. Aangezien ik hem niet verlaagd heb. Wil graag alleen de voorkant wat aan de grond plakken maar om direct een setje schroefset te kopen vind ik ook een beetje te duur.
Mazda 626 1.8 GE 1994-->>>>Torento R.I.P
Mazda 626 1.8 GE 1996-->>>>Bellezza
ja inderdaad,
Die zijn natuurlijk wel paar jaartjes oud ( 17 jaar ). Maar uiteraard is dat wel een goed punt ja.
Risico nemen of toch maar eieren voor me geld kiezen?
Mazda 626 1.8 GE 1994-->>>>Torento R.I.P
Mazda 626 1.8 GE 1996-->>>>Bellezza
Schroef set
nieuwe dempers met lage veren
ouwe dempers met nieuwe veren
of gewoon orgineel houden
Tis net hoe graag je het wilt hebben en wat je ervoor over hebt.
Persoonlijk zou ik alles vervangen of niks vervangen(of tegen de tijd dat de originele op zijn dan moeten ze er toch onder uit )