Gaaf man! Nu alleen die wielkast nog wat op zien te vullen, als je niet wil verlagen is dikker rubber wat crow al zei een betere oplossing, wordt ie nóg wat comfortabeler dan nu met die plattere banden, én t ziet beter uit dan m op deze hoogte hebben met plat rubber. Three thumbs up in ieder geval alvast!
Crowbar wrote:zakken of dikker/hoger rubber, anders vind ik het persoonlijk geen pan op deze auto, sorry my 2 cts..
bandjes zien er wel "grippig"uit, rijdt het fijn?
Nog niet echt de tijd gehad om het uit te proberen, maar voelt wel goed aan.
en hey ziet er ten alle tijden beter uit dan met die stock 15"
rijdt er hier ook iemand op wanli's???? zijn suuper goedkoop en ik hoor er goede verhalen over!!! ik heb vandaag net 4 2 de hands conti's gekocht voor 60 euro !! 225 45 17 is tog geen geld en er zit nog behoorlijk profiel op!!!
maar eerst ff de velgen spuiten. ik had een paar krassen op 2 van de 4 dus dan spuit ik ze alle 4 maar ff opnieuw als je dan toch de banden er af heb!!
ik ken een paar van die subaru imprezza mannen en die zweren erbij!!! maarja die gaan ook naar een meeting toe en met ze alle plankgas donuts te spinnen . dus die zoeken wel goedkope bandjes maar die imprezza's lope ook gruwelijk hard en die mannen zegge dat ze dan ook weinig problemen hebben. wanli maakt alleen geloof ik die extreme maten vanaf 17 inch. mischien ook 16 maar dat weet ik niet zeker!! anders gewoon ff de lokalebandenboer in de buurt belle en informeren. ik heb er zelf nooit mee gereden maar als ik die 4 2 de hands conti's niet aan had kunne komen had ik er wanli's onder gegooid
ik heb er zelf nooit mee gereden maar als ik die 4 2 de hands conti's niet aan had kunne komen had ik er wanli's onder gegooid
Voor dat brute vermogen van jou zeker
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé opGAS Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
1 maal goedkope banden gehad, ik zal je zeggen... dat was eens maar nooit meer! heb ze zelfs niet opgereden! Duurkoop dus. Nu moet ik wel zeggen ik heb in no time mn voorlaatste set banden erdoor gescheurd... 2787 km en weg waren ze, de voorbanden heet dat toch beetje me rechterpoot in de gate gaan houden
Daarbij vermoed ik ook dat mn remmen binnenkort aan de beurt zijn, die hebben er inmiddels 9531 op zitten... gaat hard man (wel mooi excuus om gelijk n remupgrade te doen hè )
wamot damot!!!
kep nou eenmaal 17 inches en daar moeten tog banden op he!!!
kep nu snelheids codering zr !! moet zat zijn voor me dieselklopper!!!!
2e hands conti's is toch prachtig..
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé opGAS Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.