Remklauwen gespoten

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
Post Reply
Xerxes

Remklauwen gespoten

Post by Xerxes »

Ik heb me over het geen zin hebben heen gezet, en op aanraden van Luts me remklauwen een kleurtje gegeven!
Ik hou niet van geel of blauw en ook rood heeft iedereen al, het is me bedoeling ook niet om op te vallen, dus ze zijn gewoon zilver geworden
ik ben best tevreden met het resultaat.

hier wat foto's

Image
Image
Image
Image
Image

Ik heb ook het deel meegspoten van de schijf zelf, op dit stuk remt ie tog niet, dus blijft dit ook een mooi gezicht, overigens is dit voor het remmen gefotografeerd, wat inhoud dat het nu op de schijven mooi rond is!!

Image

en als je dan toch bezig bent dan het aangezicht van de uitlaat ook maar:

Image

Tevens heb ik ook de ophangbeugels van de radiateur gespoten, evenals de stok die de motorkap open houd.

Foto's daarvan komen als ik met Luts me spruitstuk en klepdeksel heb gespoten!
User avatar
Piet
Mazda 626 Lord
Posts: 2401
Joined: Thu Dec 05, 2002 8:45 am
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Piet »

ziet er zeer mooi uit hoor

beter dan rood en blauw ja....

ja met open velgen lijkt een roestige remklauw niet echt af

dus spuiten ja ...zeer mooi

ik heb die van mij donkergrijs niet te opvallend i.i.g
Bmw 328i touring M-Edition

# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset
Xerxes

Post by Xerxes »

Thanx,

En dan hier toch nog effe de andere foto's

Image

Image

Image
User avatar
luts
Ervaren Racer
Posts: 561
Joined: Sat Jan 03, 2004 4:35 pm
Type 626: oudere 626 -87 (alle uitvoeringen)
Location: 's-gravenzande

Post by luts »

jaa ,mooi mooi mooi!!!!

maar sta jij heeeeeel luxe op een brug te werken, ik ben jaloers.


( :offtopic: sorrij ik zat op gd -dising te kijken moet nog even wennen dat er twee divisies zijn )
Xerxes

Post by Xerxes »

luts wrote:jaa ,mooi mooi mooi!!!!

maar sta jij heeeeeel luxe op een brug te werken, ik ben jaloers.


( :offtopic: sorrij ik zat op gd -design te kijken moet nog even wennen dat er twee divisies zijn )
Lekker hey, heb de keuzes uit 10 bruggen ofzo!!
Altijd weer iene miene mutten :flippa:
User avatar
Willy
Mazda 626 Lord
Posts: 3609
Joined: Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Type 626: Geen
Location: De Meern

Post by Willy »

Xerxes wrote:
luts wrote:jaa ,mooi mooi mooi!!!!

maar sta jij heeeeeel luxe op een brug te werken, ik ben jaloers.


( :offtopic: sorrij ik zat op gd -design te kijken moet nog even wennen dat er twee divisies zijn )
Lekker hey, heb de keuzes uit 10 bruggen ofzo!!
Altijd weer iene miene mutten :flippa:
klinkt zeer bekend ik uit 13 :P en ziet er zeer netjes uit!
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
Xerxes

Post by Xerxes »

Willy wrote:
Xerxes wrote:
luts wrote:jaa ,mooi mooi mooi!!!!

maar sta jij heeeeeel luxe op een brug te werken, ik ben jaloers.


( :offtopic: sorrij ik zat op gd -design te kijken moet nog even wennen dat er twee divisies zijn )
Lekker hey, heb de keuzes uit 10 bruggen ofzo!!
Altijd weer iene miene mutten :flippa:
klinkt zeer bekend ik uit 13 :P en ziet er zeer netjes uit!
Ik heb nog effe geteld, zijn er 15 (incl schade afdeling!)
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

ziet er erg mooi uit xerxes mijn complimenten :buig:
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
User avatar
Barry Smits
Mazda 626 Lord
Posts: 1300
Joined: Sun Aug 25, 2002 9:09 pm
Type 626: 6 GY 02-07 (wagon)
Location: Nieuwegein

Post by Barry Smits »

hahaha, spuitbus in de hand en meteen alles meegenomen.
Is mooi geworden man. :buig:
Trust me, I know what I'm doing.

Mazda 6 2.0 Sportbreak Touring
626 GLX -> MX-6 GT 4WS -> 605 SRTI -> 626 GLX -> 6 SB CiTD -> 6 SB 1.8 -> 6 SB 2.0 -- 6 rules.
Guest

Post by Guest »

mooi heel mooi.
Xerxes

Post by Xerxes »

Vandaag maar weer alles bijgespoten, ben de laaste weken iets te enthousiast geweest met velgenreiniger!!!

Heb nu gelijk ook alles in de blanke lak gezet!!!
Post Reply