zo dus:
Op alle auto's op me werk zitten dus witte knipperlichten en dat vond ik dus heel mooi staan, dat wilde ik dus ook!!
Nou wist ik dat ze van een Ford mondeo of een escort zouden moeten passen. Dus ik eerst naar de Ford dealer geweest, maar daar worden ze ook alleen maar in het geel/oranje geleverd, dus ik op me werk gebladerd door het auto style magazine en ja hoor daar stonden ze te koop, voor 10.95 min me korting dus voor 9.77.
Ik vanochtend aan de slag, zag al gauw dat het niet helemaal paste.
Er moest wat gevijld worden, stekkers aangepast, met kneedbare kit ofzo ut geheel waterdicht gemaakt een zie hier het resultaat.
Ik ben er zeer blij mee voor nog net geen tientje!!
