verlichting van ventilatie/verwarmingsknoppen en asbak

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
Post Reply
hansjaar

verlichting van ventilatie/verwarmingsknoppen en asbak

Post by hansjaar »

Hoe de lampjes te vervangen bij een 626 glx van '98
Bedankt,
Hans
User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts: 4372
Joined: Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak »

je moet je topic ff bij de ge sectie plaatsen!
of trouwes een 98 is ook nog nieuwer als een GE denkik!

maar volges mij kun je die draaiknoppen van de verwarming enzo er gewoon recht uittrekken en daarachter de lampies vervangen!
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image
Xerxes

Post by Xerxes »

dak zonder bak wrote:je moet je topic ff bij de ge sectie plaatsen!
of trouwes een 98 is ook nog nieuwer als een GE denkik!

maar volges mij kun je die draaiknoppen van de verwarming enzo er gewoon recht uittrekken en daarachter de lampies vervangen!
Het is een GF, en ik denk niet dat dat zomaar gaat, mazda kennende!!

ik moest ook me halve dash slopen!!
Post Reply