remblokken achter

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
william

remblokken achter

Post by william »

dag jongens ik heb een vraagje over het vervangen van de rem blokken achter bij mijn xerxes.ik heb de klauw er al vanaf maar de blokken krijg ik er niet uit die 2 borgpinnetjes heb ik eruit maar nu liggen er nog 2 schaaltjes in ddie ik er niet uit krijg hoe werkt dit systeem weet 1 van jullie dat alvast bedankt william
Last edited by william on Sat Apr 02, 2005 3:13 pm, edited 1 time in total.
william

Post by william »

het is al voor mekaar
Post Reply