19 inch past dat?

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
User avatar
Philip
Ervaren Racer
Posts: 914
Joined: Fri Feb 18, 2005 10:56 am
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: almelo

Post by Philip »

nou over 2 weken komt de paint erop, en over 8 weken de carbon kap :dekker:

nu ben ik dus aan het kijken, heb hele mooie 16" velgen van OZ gezien in het zwart. met nieuwe banden voor 549 euro.

of het word de concept five in 18" met nieuwe banden voor 849 euro

met 16" ben ik bang dat te laag zal komen te liggen. aangezien ik nu al bijna overal overheen schraap.. al zou ik er wel mee kunnen leven alleen bepaalde plekken zal ik gewoon niet kunnen komen....

bij 18" zal ik hem wel gaan verlagen met het setje veren en dempers van dutch denk ik..ook zit ik er evt over te denken om airride te doen maar dat zal dan minstens pas in feb zijn. goedkoopste wat ik daarvan heb gevonden is vol systeem met inbouw voor 1850 euro. paul wat was jouw verlaging ook alweer? 35mm?

de 18"
Image
Image

de 16"
Image
Image


wat vinden jullie? ik twijfel echt hard.
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
User avatar
Piet
Mazda 626 Lord
Posts: 2401
Joined: Thu Dec 05, 2002 8:45 am
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Piet »

met van die grote bumpers en dergelijke zou ik voor 18 inch gaan

anders vallen de velgen helemaal in het niet...... :D

18 of 16 maakt voor de hoogte van de auto niet uit want je kiest de band voor een goede omtrek
Bmw 328i touring M-Edition

# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset
The Bull
Mazda 626 Lord
Posts: 2219
Joined: Wed Mar 26, 2003 11:32 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: Geleen

Post by The Bull »

geen 16, veel te klein!!!!


GRZ JORDY
(former)MAZDA MX6 GT 2.2i 12V Turbo Intercooled
User avatar
heracles
Junior Racer
Posts: 185
Joined: Tue Feb 01, 2005 3:59 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: Almelo

Post by heracles »

The Bull wrote:geen 16, veel te klein!!!!


GRZ JORDY
Ik vind het model van de OZ velgen wel mooier, maar ben het met Bull eens dat 16" toch te klein staat bij zo'n bodykit.
AKA-47
Ervaren Racer
Posts: 884
Joined: Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)

Post by AKA-47 »

Die OZ's horen eerder op een Honda Integra Type-R (in het wit dan)


die Lenso's kicken ass
User avatar
Piet
Mazda 626 Lord
Posts: 2401
Joined: Thu Dec 05, 2002 8:45 am
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)

Post by Piet »

die atp velgen zijn wel mooi ja

ik had ze zelf ook onder mijn mazda in 18 inch...zag er wel goed uit :D
Bmw 328i touring M-Edition

# 17 inch ac schnitzer breedset
# Intrax RS schroefset
User avatar
Philip
Ervaren Racer
Posts: 914
Joined: Fri Feb 18, 2005 10:56 am
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: almelo

Post by Philip »

:lol: ok 18 it is, jullie hebben me overtuigd.
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
User avatar
Philip
Ervaren Racer
Posts: 914
Joined: Fri Feb 18, 2005 10:56 am
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: almelo

Post by Philip »

ff hulp.

zal dit passen?


5X114,3 -
VOOR 235/40/18ZR & ACHTER 265/35/18ZR


alvast bedankt
mazda 626 GE (black/red) R.I.P.
mazda 626 GV (ra$ta rocket) R.I.P.
opel vectra gts Daily driver
mazda 626 GV (rode mazda) Hotrod project
User avatar
Casejunkie
Site Admin
Posts: 5035
Joined: Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: GT town

Post by Casejunkie »

Dat is extreem breed

Zeker die 265. Dat is meer het voormaat voor een Porche.
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
User avatar
dak zonder bak
Mazda 626 Lord
Posts: 4372
Joined: Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: zeeland (NB) acheraf in de rimboe
Contact:

Post by dak zonder bak »

et waarde is ook belangrijk maar die 265 zal minstens 4 cm buiten je spatbord moeten steken om hem eronder te krijgen! (meer as 3 cm is apk afkeur bijdewee, niet dat iemand daar iest omgefet maargoed)
mat zwart roeleerd de pan uit!

Image
User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov »

niet overdrijven he philip :P wat moet je trouwens aan 265 achter als je toch geen achterwielaandrijving hebt?
User avatar
coppe218
Mazda 626 Lord
Posts: 1223
Joined: Sat Sep 04, 2004 8:45 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: Venray

Post by coppe218 »

Mijn broer heeft op zijn mx6 achter 245/40x17 en dat past heel mooi achter en steekt niets uit. (ik weet de rolomtrek is wat te groot, maar het staat uitstekend)

Guido
Nu: Toyota Avensis 2.0 D4d Executive (zakelijk) hobby Porsche 924S 1986
Verkocht:
Mazda 626 2.0i Touring HB 2000 (GF)
Mazda 626 2.0i GLX LPG 1999 (GF)
Mazda 626 2.2i glx wagon 1994
Mazda 323 1.6 glx 1990
Mazda 323 1.5 glx limited 1987
atenzapower

Post by atenzapower »

ga voor de 18" lenso velgen die staan wel mooi onder jou 626. ik zou geen 16" nemen groter velgen staan veel mooier heb zelf 17" en dat vult al goed.
Post Reply