Schokrekers vervangen: waar?

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
mogwai

Schokrekers vervangen: waar?

Post by mogwai »

Ik heb het idee dat de schokbrekers van mijn xerxes een beetje naar de eeuwige jachtvelden zijn.

Heeft iemand een adresje waar je dat schappelijk kunt laten vervangen?
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

ik kan misschien wel aan een set goeie
schokdempers komen. en eventueel heb
ik straks misschien een set over dus
ik hoor het wel,enne van harte welkom op het forum kerel
heb je ook foto,s van je xerxes
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
mogwai

Post by mogwai »

roy moti wrote:enne van harte welkom op het forum kerel
heb je ook foto,s van je xerxes
Thanks...en ja, ik heb foto's. Niet recent, maar van vorig jaar :)

Image
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

mooie auto kerel jammer dat je er geen mistlampen
in hebt en nieuw type grill.zijn dat sportvelgen of wieldoppen
ik kan het niet zo goed zien namelijk op de foto
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
mogwai

Post by mogwai »

Dit zijn wieldoppen voor de winterbanden.
's zomers heb ik er wel gewoon lichtmetaal onder, maar dat is een beetje zonde om daar 's winters mee door te rijden :)
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

ik heb lm 15inch lm wielen als
winterset en zomers 17inch
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
Post Reply