ik kan misschien wel aan een set goeie
schokdempers komen. en eventueel heb
ik straks misschien een set over dus
ik hoor het wel,enne van harte welkom op het forum kerel
heb je ook foto,s van je xerxes
mooie auto kerel jammer dat je er geen mistlampen
in hebt en nieuw type grill.zijn dat sportvelgen of wieldoppen
ik kan het niet zo goed zien namelijk op de foto
Dit zijn wieldoppen voor de winterbanden.
's zomers heb ik er wel gewoon lichtmetaal onder, maar dat is een beetje zonde om daar 's winters mee door te rijden