alarm startonderbreker

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
william

alarm startonderbreker

Post by william »

hallo

een probleem met mijn xerxes.
mijn afstandsbediening werkt niet meer ik kan het alarm er niet meer op zetten dus ik gebruik nu gewoon mijn sleutel.
batterijtje is nog goed en de reserve afstandsbed ook geprobeerd werkt ook niet.
als ik nu wil starten slaat af en toe de startonderbreker erop ik tik dan effe op het kastje onder het dashbord bij de passagiersstoel dan tikt hij en kan ik gewoon starten.
weet iemand wat dat kan zijn en hoe ik dat goedkoop kan oplossen ik heb dat kastje ook al los gemaakt en schoongemaakt kan er niks bijzonders aan zien.

william
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

misschen ergens kabel breuk of loscontactje
want je zegt als je erop tikt dat i het wel doet
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
poppesnor

Post by poppesnor »

is het plaatje op je printje van de afstandbediening waar je op drukt wel goed zit een drukcontact onder.
william

Post by william »

het lampje gaat wel branden op de afstandsbediening.
voordat hij problemen gaf ging het alarm vanzelf af terwijl er niks aan de hand was en de deuren sloten vanzelf
poppesnor

Post by poppesnor »

misschien toch een los contact in je bedrading zijn je alarm sensors allemaal wel goed.
william

Post by william »

weet ik niet hoe zien die eruit en waar kan ik ze vinden
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

william als je nou naar de sleuteldag komt
kenne we ff voor je kijken kerel.
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
User avatar
kobbie
Junior Racer
Posts: 219
Joined: Mon Feb 13, 2006 10:15 pm

Post by kobbie »

Zelf heb ik dit tegengekomen.
Het kan ook de contactors van de alarmdoos zijn.
Deze contacten ervan kunnen ingebrand zijn .
En zo blijven ze plakken etc.......dus slechte contacten.
william

sleuteldag

Post by william »

lijkt me wel wat waar en wanneer is dat
:D
AKA-47
Ervaren Racer
Posts: 884
Joined: Mon May 30, 2005 6:29 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)

Re: sleuteldag

Post by AKA-47 »

william wrote:lijkt me wel wat waar en wanneer is dat
:D
http://626forum.de/viewtopic.php?t=4210
Post Reply