Overlijdensbericht
-
- Chauffeur
- Posts:78
- Joined:Tue Feb 07, 2006 10:24 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:'s-Hertogenbosch
Afgelopen dinsdag op de A2 vond mijn D-riem het niet langer nodig naar behoren te functioneren....
Ofwel , cilinderkop naar de verdommenis. Komende dagen even berekeningetje maken of het nog wel rendabel is de 626 verder te rijden, of dat het voorbij het m is...
Ik hou jullie op de hoogte!
Gr,
Stevves
Ofwel , cilinderkop naar de verdommenis. Komende dagen even berekeningetje maken of het nog wel rendabel is de 626 verder te rijden, of dat het voorbij het m is...
Ik hou jullie op de hoogte!
Gr,
Stevves
Mazda 626 GE 1.8 GLX LPG G3 '96 (>288.000) R.I.P.
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- Casejunkie
- Site Admin
- Posts:5028
- Joined:Thu Nov 25, 2004 4:15 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:GT town
Zou er een 2.3 V6 uit een Xedos 9 inpassen? Zoja weet ik nog een twin supercharge blok te koop te staan
Audi A6 Avant Quattro V6 3.0 TDI <-- Daily Driver
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
Mazda MX6 2.2i 12v GT Turbo Intercooled 4WS <-- project in progress
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16V <-- circuit wagen
Mazda MX-5 1.6i 16v <-- project in progress
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
- tieske turbo
- Ervaren Racer
- Posts:707
- Joined:Wed Feb 01, 2006 9:57 pm
- Type 626:626 GW 95-02 (wagon)
- Location:Hellmond
- Contact:
-
- Chauffeur
- Posts:78
- Joined:Tue Feb 07, 2006 10:24 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:'s-Hertogenbosch
Ik weet het nog niet mensen. Er ziten nog meer dingetjes aan te komen (verdamper, schokbrekers). Misschien dat ik een motorswap doe, als ik een blok voor een paar drollen kan vinden. En m dan eruit wip. Hij heeft me nu al te veel gekost eigenlijk, en ik wil van het zelf klussen af. En deze auto in onderhoud bij een garage gaat ook weer te veel kosten.
Ben nog an t twijfelen. Om er nou weer een rooitje tegenaan te gooien....
gr,
Stevves
Ben nog an t twijfelen. Om er nou weer een rooitje tegenaan te gooien....
gr,
Stevves
Mazda 626 GE 1.8 GLX LPG G3 '96 (>288.000) R.I.P.
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
-
- Racer
- Posts:366
- Joined:Tue Jul 05, 2005 8:54 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Almere
-
- Racer
- Posts:366
- Joined:Tue Jul 05, 2005 8:54 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Almere
- roy moti
- Mazda 626 Lord
- Posts:4254
- Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:HYBRIDE CITY
shit man dat is balen maar als ik
jou adviseer is weg doemn en een
andere GE/GF kopen want je schrijft zelf
dat er ook meer kosten aan komen man
dan kun je beters voor iets anders gaan
hou ons op de hoogte hoop dat het wel
weer een mazda wordt voor je stevves
jou adviseer is weg doemn en een
andere GE/GF kopen want je schrijft zelf
dat er ook meer kosten aan komen man
dan kun je beters voor iets anders gaan
hou ons op de hoogte hoop dat het wel
weer een mazda wordt voor je stevves
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE
MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
-
- Chauffeur
- Posts:78
- Joined:Tue Feb 07, 2006 10:24 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:'s-Hertogenbosch
Heey jongens,
T ziet er slecht uit. Volgens mijn bronnen heeft de kop zekers schade. Daarbij is de verdamper op zijn eind en heb ik twee lekke schokbrekers. Ook een tweetal remklauwen zijn aan vervanging of revisatie toe. Vervanging van (sloop) onderdelen heb al gedaan en dat was geen goede ervaring dus reviseren... kost ook geld... Dan een kromme velg, en lekke waterpomp en een stuurhuis waar vet uitkomt......
+ de bumpers met schade, die op half 11 hangen...
Dan moet je weleens een harde conclusie trekken. Ik baal ervan, maar met minimaal 150 km per dag moet ik toch echt fatsoenlijk vervoer hebben.
Maarja, het is zeer balen...
Met 288+ op de teller had ie gewoon toch tot de 350+ moeten kunnen draaien
leeftijd van de riem was mij onbekend. op het plastic boven de radiateur zat een stickter met de geg. dat ie bij 300.000 vervangen moest worden. Dus dat stond ingepland... voor januari.,...
T ziet er slecht uit. Volgens mijn bronnen heeft de kop zekers schade. Daarbij is de verdamper op zijn eind en heb ik twee lekke schokbrekers. Ook een tweetal remklauwen zijn aan vervanging of revisatie toe. Vervanging van (sloop) onderdelen heb al gedaan en dat was geen goede ervaring dus reviseren... kost ook geld... Dan een kromme velg, en lekke waterpomp en een stuurhuis waar vet uitkomt......
+ de bumpers met schade, die op half 11 hangen...
Dan moet je weleens een harde conclusie trekken. Ik baal ervan, maar met minimaal 150 km per dag moet ik toch echt fatsoenlijk vervoer hebben.
Maarja, het is zeer balen...
Met 288+ op de teller had ie gewoon toch tot de 350+ moeten kunnen draaien
leeftijd van de riem was mij onbekend. op het plastic boven de radiateur zat een stickter met de geg. dat ie bij 300.000 vervangen moest worden. Dus dat stond ingepland... voor januari.,...
Mazda 626 GE 1.8 GLX LPG G3 '96 (>288.000) R.I.P.
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
- roy moti
- Mazda 626 Lord
- Posts:4254
- Joined:Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
- Type 626:626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
- Location:HYBRIDE CITY
oke stevves zoals ik lees wordt de
GE niet meer gemaakt.wat wordt je
volgende auto een ook weer een 626
ik hoop van wel neem misschienGF?
zie hier een aantal leuke gf jes met g3
http://auto.marktplaats.nl/mazda/589771 ... ge=1#photo
http://auto.marktplaats.nl/mazda/622280 ... ge=1#photo
http://auto.marktplaats.nl/mazda/625441 ... ge=1#photo
http://auto.marktplaats.nl/mazda/634237 ... ge=1#photo
hoop dat je er iets aan hebt stevves
heel veel suc6
GE niet meer gemaakt.wat wordt je
volgende auto een ook weer een 626
ik hoop van wel neem misschienGF?
zie hier een aantal leuke gf jes met g3
http://auto.marktplaats.nl/mazda/589771 ... ge=1#photo
http://auto.marktplaats.nl/mazda/622280 ... ge=1#photo
http://auto.marktplaats.nl/mazda/625441 ... ge=1#photo
http://auto.marktplaats.nl/mazda/634237 ... ge=1#photo
hoop dat je er iets aan hebt stevves
heel veel suc6
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE
MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
-
- Chauffeur
- Posts:78
- Joined:Tue Feb 07, 2006 10:24 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:'s-Hertogenbosch
Tja,
Eventueel een GF, maar dat model heeft me nooit zo getrokken. En verder dan een GF kom je bij mazda niet. De 6 is er niet op lpg.Dus dat wordt vreemdgaan ben ik bang, of gaan dieselen, maar als milieuadviseur kan ik dat eigenlijk niet maken .
Maar ik wil wel japans blijven, puur de luxe en comfort die bij een duitser minder zijn voor dezelfde prijs. Dus ben nu naar jonge mitshubishi's galant aan het kijken. Een jonge met weinig km's(onder de 100.000km) op benzine en er dan zelf lpg in gooien. Mooi zo'n vaille lpi erin, en lekker vijf jaar lang ieder 40.000km erop knallen. Enne... goed onderhoud laten uitvoeren...
Want de galant, is er (net als de xerxes) in een 2.5 V6, en veel luxe... Dus ben hard in die richting aan het denken. Enne ik ga danwel vreemd maar het blijft met een japanner .... Hebben jullie ervaringen, of kennen jullie ze, van mensen met een galant?
gr,
Stevves.
Eventueel een GF, maar dat model heeft me nooit zo getrokken. En verder dan een GF kom je bij mazda niet. De 6 is er niet op lpg.Dus dat wordt vreemdgaan ben ik bang, of gaan dieselen, maar als milieuadviseur kan ik dat eigenlijk niet maken .
Maar ik wil wel japans blijven, puur de luxe en comfort die bij een duitser minder zijn voor dezelfde prijs. Dus ben nu naar jonge mitshubishi's galant aan het kijken. Een jonge met weinig km's(onder de 100.000km) op benzine en er dan zelf lpg in gooien. Mooi zo'n vaille lpi erin, en lekker vijf jaar lang ieder 40.000km erop knallen. Enne... goed onderhoud laten uitvoeren...
Want de galant, is er (net als de xerxes) in een 2.5 V6, en veel luxe... Dus ben hard in die richting aan het denken. Enne ik ga danwel vreemd maar het blijft met een japanner .... Hebben jullie ervaringen, of kennen jullie ze, van mensen met een galant?
gr,
Stevves.
Mazda 626 GE 1.8 GLX LPG G3 '96 (>288.000) R.I.P.
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
Honda CB 900F Bol'dor '82 (80.000)
- dak zonder bak
- Mazda 626 Lord
- Posts:4372
- Joined:Sun Mar 14, 2004 4:31 pm
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:zeeland (NB) acheraf in de rimboe
- Contact:
als je nou de mazda 6 binnen het budget valt zou ik daar voor gaan! laat er dan VSI van prins inbouwen! sequentieel dampgas injectie systeem! is HET systeem opt moment! kan geen lpi instalatie tegen op. ik heb opt moment de dampgas injectie van landirenzo erin ligge. is de concurent maar als ik mocht kiezen ging ik voor vsi!
dan heb je echt een dijk van een setup!
dan heb je echt een dijk van een setup!
mat zwart roeleerd de pan uit!
-
- Racer
- Posts:366
- Joined:Tue Jul 05, 2005 8:54 am
- Type 626:626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
- Location:Almere
Mazda 6 moeten nokkenassen uitgebouwd als je de kleppen wilt stellen, wat een hele dag werk is. Dus neemt niemand het risico van een 6 op LPG....
PS Prins VSI en Vialle LPi zijn beide goede systemen...ik heb LPi en is echt geweldig systeem. Zou geen enkele reden weten waarom Prins beter zou zijn
PS Prins VSI en Vialle LPi zijn beide goede systemen...ik heb LPi en is echt geweldig systeem. Zou geen enkele reden weten waarom Prins beter zou zijn
Mazda 626 (GW) 2.0 GLX op LPi