Ik ben nog steeds heel tevreden over mijn 626. Kan ook niet anders hoor ik jullie denken
Gisteren heb ik de luchtfilter vervangen, de vorige was zwart van onder. Dat leek mij niet helemaal de bedoeling.
Nu ben ik redelijk handig, en ik leer snel en graag. Nu wil ik graag in de toekomst onderhoud aan de auto zelf gaan doen.
Kijk, een luchtfilter vervangen kan iedereen. Ik weet ook waar de oliefilter zit, heb ook zo'n speciaal fietskettingtanggevalletje (weet de naam niet
Wie kan mij dit allemaal leren? Hoeft niet in een avond of weekend. Natuurlijk kan ik een Haynes manual kopen, of een werkplaatshandboek op cd scoren, maar leer het liever in de praktijk, met iemand verstand van zaken die over mijn schouder meekijkt. Het is nu allemaal nog niet nodig, maar over een aantal maanden wil ik daar mee beginnen. Ik heb het nodige gereedschap, 2.5 tons krik, oprijbokken, assteunen dus daar ligt het niet aan. Ik heb zelfs de beschikking over een ruimte waar je overdekt kunt sleutelen. Helaas geen brug. Wie woont er bij mij in de buurt en kan mij het een en ander leren? Wie weet kan ik ook iets voor jou betekenen!
Ik ben benieuwd!