Dat geldt alleen als die scheur erin komt op het moment dat je al verzekerd bent.
Vriend van mij heeft zo alsnog de reparatie zelf moeten betalen en is geschrapt van de verzekering..
tja... je moet natuurlijk wel een mooi verhaaltje ophangen en de man van de ruitenboer een lekker kopje koffie aanbieden als íe je ruit komt fiksen. En trouwens laat ze maar eens bewijzen dat je ruit niet eerder is stuk gegaan, dat kan toch niet (als je er niet al te lang mee gewacht hebt tenminste)
Hiking cow,
Terrano II 2.4
626 GV 2.0i '93 rip
626 GV 2.0i '94 rijdt waarschijnlijk de komende 25 jaar nog ergens in een bananenlandje rond...
Hartelijk dank voor alle reacties.
Nu reeds 2 jaar verder en 60.000 km rijdt de auto nog steeds met de gebarstte voorruit.
Ondanks dat hij dagelijks buiten staat in weer, vorst en wind! Ik ben nl nogal bang uitgevallen, dus de verzekering heb ik niet aangepast.
In de afgelopen 2 jaar geen noemenswaardige problemen gehad, wel een bijna complete uitlaat en wat bougies maar ben nu bang dat er wat groter onderhoud aankomt.
Omdat ik te laks ben geweest om te reageren op de aangeboden boeken / CD's vraag ik me af of ze nog steeds te koop zijn. Zo ja, graag een mailtje en mijn welgemeende excuses.
De homokineet van het linker voorwiel kraakt al sinds aankoop, maar sinds kort schokt/bonkt hij eenmalig bij het schakelen van de eerste naar de tweede versnelling. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ook trekt de auto sindsdien iets naar rechts.
Kan dit iets te maken hebben met rubbers?
Voor wijze raad houd ik mij aanbevolen.
draagarm rubbers even op speling testen
als je wat harder als gemiddeld wilt optrekken, wordt het trekken naar rechts dan ook erger?
en zodra je gas los gaat komt ie dan weer terug?