

Zit wel wat werk in, maar daar was de prijs ook naar.
Belangrijkste pluspunten voor mij waren de roestvrije koets en geen bladderende blanke lak.
Plus, dat deze voor mij de juiste kleur heeft en nog helemaal onverprutst origineel is.
En natuurlijk een heerlijke 2,5L 6-pitter.
Wat moet er aan gebeuren dan:
-Goede poetsbeurt.
-Het is onbekend waneer de distributie voor het laatst vervangen is.
Laatst bekende stand is rond de 100.000km en hij staat nu op 2 ton.
Geen risico, gaan we dus vervangen.
-remmen hebben wat aandacht nodig, lijken wat aan te slepen zal het bekende achterremkwaaltje zijn. Kutklusje, maar relatief eenvoudig te repareren.
-Vervelend kraakje in het dashbord, wat denk ik veroorzaakt door een sensor van het alarm, wat klemt tussen het dashbord en de bekleding van de a-stijl.
-Meest vervelende is een flinke scheur in de vloerbekleding, kijken of dat te repareren valt en anders tzt vervangen.
-reinigen met een tapeitreiniger, want hij is behoorlijk vuil van binnen.
-Achterlichten voorzien van nieuwe afdichtingen, blijkbaar lekken ze, want alle rubber doppen zijn uit de vloer in de kofferbak.
