Page 3 of 3
Posted: Thu Oct 13, 2005 8:40 am
by shazada
Yo gasten......ja ik check wel ik denk dat ik dan toch liever ff spaar en voor 125-135 ff een verlagingssetje koop.
Want ik heb die 4cm in ieder geval Voor wel nodig. Achter zou ik wel zo'n klem kunnen kopen.
Posted: Thu Oct 13, 2005 8:57 am
by AKA-47
shazada wrote:Yo gasten......ja ik check wel ik denk dat ik dan toch liever ff spaar en voor 125-135 ff een verlagingssetje koop.
Want ik heb die 4cm in ieder geval Voor wel nodig. Achter zou ik wel zo'n klem kunnen kopen.
125 euro was toch voor 4 veren? dan hoef je achter geen klemmen meer te kopen toch?
Posted: Thu Oct 13, 2005 12:58 pm
by Mazdarati
Ik heb gister G&M veren opgehaald in Alkmaar.
Verlaging van 35 mm voor en achter.
Heb ze even op mijn nieuwe schokkenbrekers gezet.
Past prima, alleen achter is de veerdiameter iets smaller dan de schoteldiameter.
Maar denk niet dat het problemen gaat brengen.
Met een beetje geluk zit ik van het weekend 35 mm dichter op het asfalt

Posted: Thu Oct 13, 2005 5:41 pm
by ozgrr
ik heb voor ook G&M zitte bevalt goed kan net 2 vingers tussen wielkas en wiel ,..maat van mn band is 215 40 17
achter weitech
Posted: Thu Oct 13, 2005 5:43 pm
by dak zonder bak
op mp staat geloofik voor 80 of 90 e nieuwe verlagings veren! 4 stuks!! istie dan nog niet laag genoeg de slijptol derin!
Posted: Thu Oct 13, 2005 10:14 pm
by roy moti
voor een 626GE bak???
Posted: Fri Oct 14, 2005 7:57 am
by Mazdarati
Ik was 75,- euro in totaal kwijt, incl. BTW.
Lijkt me een goedkopere oplossing dan slijpen.
Zowel op de korte als langere termijn

Posted: Fri Oct 14, 2005 6:50 pm
by dak zonder bak
dan slijp jij wel met dure schijven!
ik slijp ze gewoon af onder de auto!! zonder veerpoot of veer te demonteren!! het wiel haal ik er wle af!! gewoon de tolderin en als je er beine door bent ff je hoofd opzij houden en PANG !!!! hijs weer wat leger!