hallo, ik ben een nieuw lid, ...

In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
Post Reply
User avatar
Marcel Smeding
Mazda 626 Lord
Posts: 3682
Joined: Fri Sep 13, 2002 2:22 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: Heemskerk
Contact:

Post by Marcel Smeding »

Welkom op het forum
Je wagen ziet er echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed uit. :buig: :buig:
Alleen de achterspoiler vind ik wat minder.
Mazda CX5 GT-M (2018 lease hok)
Mazda MX5 ND 1.5L GT-M (2018)
Mazda 626(ge) Hatchback 2.5L-24V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Xerxes

Post by Xerxes »

Welkom hier renzooo!!!

Waar heb jij die booskijkers vandaan??
Xerxes

Post by Xerxes »

renzooo wrote:
@Xerxes, als je een franstalige zijde aan dit forum wil toevoegen ben ik je man :-D :-D
Wat bedoel je daar precies mee?? :roll:
626 x yeah!!
Mazda 626 Lord
Posts: 1184
Joined: Sun Jan 11, 2004 7:54 pm
Type 626: Geen

Post by 626 x yeah!! »

hee van harte welkom renzooo!!!
het begint zo onderhand een internationale familie te worden hier op het forum, gezellig hoor!
Xerxes

Post by Xerxes »

renzooo wrote:Als je meer mensen op dit forum wil kan je misschien ook franstalige afdeelingen maken, om meer mensen te verzamelen...

Als je zoiets wil doen kan ik je helpen

Maar het was alleen een idee :oops:

Groetjes
Dat bepalen de oprichters hier, maar ik kan je nu al zeggen dat daar weinig animo voor is.
User avatar
Willy
Mazda 626 Lord
Posts: 3609
Joined: Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Type 626: Geen
Location: De Meern

Post by Willy »

welkom en een mooie auto.
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
User avatar
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254
Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY

Post by roy moti »

van harte welkom kerel puik mazdatje jo
echt mooi .wens je heel veel plezier op dit
werelds mazdaforum :D
Image
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE

MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
Post Reply