Had dat ook op de MX-6 van Johan, ik vind dat zo mooi.
Probleem was echter dat het gele licht door een oranje kapje komt in het knipperlicht.
Heb deze op de minder nette manier verwijderd.
Als je het netjes wil doen, moet je het knipperlicht met de bekende warmte methode uit elkaar halen, dan kun je het er zo uitklikken.
Before
After