Page 1 of 1

Witte knipperlichten (voorzijde)

Posted: Tue Sep 14, 2004 4:41 pm
by Barry Smits
Heb vandaag de knipperlichten aan de voorzijde wit gemaakt.
Had dat ook op de MX-6 van Johan, ik vind dat zo mooi.
Probleem was echter dat het gele licht door een oranje kapje komt in het knipperlicht.
Heb deze op de minder nette manier verwijderd.
Als je het netjes wil doen, moet je het knipperlicht met de bekende warmte methode uit elkaar halen, dan kun je het er zo uitklikken.

Before
Image
Image
Image

After
Image
Image

Posted: Tue Sep 14, 2004 8:37 pm
by Xerxes
netjes, nou die aan de zijkant nog!!!

Posted: Tue Feb 01, 2005 4:24 pm
by Barry Smits
Moet je ff op mijn site kijken.
Hier de link naar de foto's
http://members.chello.nl/~b.smits/Galle ... lery4.html
Site gaat down op 01-03-2005

Posted: Tue Feb 01, 2005 5:14 pm
by Barry Smits
Stelt niet veel voor.
Heb het dus wel op de lompe manier gedaan.

Succes.

Posted: Thu Feb 03, 2005 5:49 pm
by Barry Smits
Ik heb gewoon een witte lamp erin zitten.
Ken die lampen (LED) die jij bedoeld wel, weet alleen niet of het past, zijn nl nogal groot die apparaten.

Posted: Thu Feb 03, 2005 7:23 pm
by Marcel Smeding
Barry Smits wrote:Ik heb gewoon een witte lamp erin zitten.
Ken die lampen (LED) die jij bedoeld wel, weet alleen niet of het past, zijn nl nogal groot die apparaten.
je hebt ze in verschillende maten en voltages. Bij ons op het werk hebben we ze in 28V en die zijn niet groter dan een fietslampje.

Posted: Thu Feb 03, 2005 7:26 pm
by Piet
je kan ook een oranje lamp kopen en die lichtjes met velgenspray spuiten

is je oranje gloed weg maar knippert wel oranje

en zo'n lampje kost maar 1,50 ongeveer terwijl die andere setje veel duurder zijn

Posted: Thu Feb 03, 2005 7:39 pm
by Barry Smits
Het gaat me niet om de oranje gloed, het gaat me om het licht.
Ik wil nl witlicht en geen oranje/geel