Vervangen van de remblokken.

In dit forum wordt algemene discussie over onderhoud gevoerd
Post Reply
User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov »

Ik begin ook last te krijgen van piepende remmen... mijn blokken zijn ook ver versleten onderhand! Zelf zat ik ook ook green stuff te denken.
Maar kerel die ik ken heeft ook van die blokken op zn 323 coupe, en zei dat je dan ook het beste de schijven kon vervangen, omdat die blokken anders de schijven krom zouden kunnen trekken.
Ben zelf ook wel benieuwd naar wat meer advies hierover eigenlijk...
User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov »

Prijs? :-D
User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov »

Dat klinkt interessant kerel 8) waar kun je die krijgen? :P
User avatar
Willy
Mazda 626 Lord
Posts: 3609
Joined: Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Type 626: Geen
Location: De Meern

Post by Willy »

mijn remmen piepen ook maar alles is nog dik zat kan namelijk ook komen door beetje vuil ophoping bij je blokken aangezien ik het ook meerdere keren schoon heb gemaakt laat ik ze lekker piepen ik piep wel terug ;)
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
User avatar
Radinov
Mazda 626 Lord
Posts: 3282
Joined: Tue Nov 30, 2004 11:37 pm
Type 626: 626 GW 95-02 (wagon)
Location: Rotterdam / Ossendrecht
Contact:

Post by Radinov »

Mijn blokken zijn iig wel ver op, dus die moeten sowieso vervangen worden... dus d8 ik laat ik het maar meteen goed doen, met nieuwe betere schijfjes erbij.
Post Reply