Page 1 of 1

raamhandel deurplaat Mazda 626 HB ambition verwijderen

Posted: Sun Jun 05, 2005 12:24 pm
by mazdamarcel
Hoi..ik ben nog al nieuw in het forum gebeuren dus als ik een bericht start in een verkeerde rubriek dan bijvoorbaat mijn excuses. Ondanks dat hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Ik wil nieuwe speakers in mijn recentelijk aangeschafte 626 1.8 HB ambition. De deurplaat losdraaien gaat prima alleen weet ik niet hoe ik de raamhendel moet verwijderen. Zit deze vast met een schroef of zo, of kan ik hem er gewoon aftrekken?
Iemand?????
Grtz...Marcel :-D

Posted: Sun Jun 05, 2005 12:33 pm
by The Bull
Op de eerste plaats welkom!

Op de tweede plaats, je hebt totaal fout gepost... namelijk in de afdeling Folders/promotie materiaal....

Ten derde:
Neem een handdoek of een oude sok en duw die tussen je raamhendel en het deurpaneel. Er zit een klein hoefijzervormig ringetje (borgring) die je hendel op zijn plaats houdt. Als je met de sok gaat ronddraaien dan zal het ringetje in de sok blijven steken en loskomen..

Klinkt heel moeilijk, maar gewoon even proberen!


GRZ JORDY

Posted: Sun Jun 05, 2005 12:37 pm
by Crowbar
The Bull wrote: Neem een handdoek of een oude sok en duw die tussen je raamhendel en het deurpaneel. Er zit een klein hoefijzervormig ringetje (borgring) die je hendel op zijn plaats houdt. Als je met de sok gaat ronddraaien dan zal het ringetje in de sok blijven steken en loskomen..

Klinkt heel moeilijk, maar gewoon even proberen!
GRZ JORDY
nee, klinkt heet logisch! da's een goeie, en ik altijd maar emmeren met een schroevendraaier!

ennem, mazdamarcel, "ahum...laten we zeggen overheid" bedoel je dan onze "beste vriend?"

Posted: Sun Jun 05, 2005 2:41 pm
by ozgrr
Crowbar wrote:
The Bull wrote: Neem een handdoek of een oude sok en duw die tussen je raamhendel en het deurpaneel. Er zit een klein hoefijzervormig ringetje (borgring) die je hendel op zijn plaats houdt. Als je met de sok gaat ronddraaien dan zal het ringetje in de sok blijven steken en loskomen..

Klinkt heel moeilijk, maar gewoon even proberen!
GRZ JORDY
nee, klinkt heet logisch! da's een goeie, en ik altijd maar emmeren met een schroevendraaier!

ennem, mazdamarcel, "ahum...laten we zeggen overheid" bedoel je dan onze "beste vriend?"
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar :flippa: :-D

Posted: Sun Jun 05, 2005 3:25 pm
by Radinov
:guns: :sniper: :P

/Edit: moet ik nou alvast mn nummerborden onherkenbaar gaan maken op alle foto's? :x :-D

Posted: Sun Jun 05, 2005 5:21 pm
by dak zonder bak
denk dat dat bij mij dan ook geen kwaad zou kunne

Posted: Mon Jun 06, 2005 1:01 pm
by Willy
Welkom :)

Ag ik rij nooit te hard dus heb ik ook geen problemen :party: :-D ;)

Posted: Mon Jun 06, 2005 10:31 pm
by ozgrr
Willy wrote:Welkom :)

Ag ik rij nooit te hard dus heb ik ook geen problemen :party: :-D ;)
slijmbal grapjas :flippa:

wat mot ik zegge :D

Posted: Tue Jun 07, 2005 8:38 pm
by roy moti
van harte welkom op dit superforum
je hebt dus een mazda626GE gaat ik van uit
wat voor bouwjaar is je auto en kleur is toch
leuk te weten.is het nou gelukt om die raamslinger
eraf te krijgen.TIP houdt rekening dat de maat
van de speakers die er in passen is 5x7 of 6x8
dit zijn ovale speakers dus ronde moet je misschien
aanpassingen voor maken suc6 kerel