Page 1 of 1

koelsysteem 626 1997 (nieuw model)

Posted: Tue Jan 24, 2006 1:50 pm
by emilepaulussen
Vraagje over mijn 626 1997 (nieuw model)
Ik heb koelvloeistof verwisselt, er zou volgens het boekje ruim 7 liter uit moeten lopen incl. kachel. Maar ik krijg er maar 4 uit.

Alle niveaus waren voor de wisseling goed, en ook nu na het bijvullen.
Is er ergens een ontluchting die moet plaatsvinden (ik kan er niks over vinden).
graag wat tips

Emile

Posted: Tue Jan 24, 2006 3:23 pm
by dak zonder bak
5 liter is volgens mij redelijk normaal. er blijft in je kachel en in je blok hier en daar wel een litertje over! trek de onderste radiatuer slang maar eens los en start hem dan. f keer gasgeve en hij gooit er nog en litertje of wat uit. ontluchten hoeft niet! gewoon rad. vol dodneren en late lope en blijve bijvulle!