koelsysteem 626 1997 (nieuw model)
Posted: Tue Jan 24, 2006 1:50 pm
Vraagje over mijn 626 1997 (nieuw model)
Ik heb koelvloeistof verwisselt, er zou volgens het boekje ruim 7 liter uit moeten lopen incl. kachel. Maar ik krijg er maar 4 uit.
Alle niveaus waren voor de wisseling goed, en ook nu na het bijvullen.
Is er ergens een ontluchting die moet plaatsvinden (ik kan er niks over vinden).
graag wat tips
Emile
Ik heb koelvloeistof verwisselt, er zou volgens het boekje ruim 7 liter uit moeten lopen incl. kachel. Maar ik krijg er maar 4 uit.
Alle niveaus waren voor de wisseling goed, en ook nu na het bijvullen.
Is er ergens een ontluchting die moet plaatsvinden (ik kan er niks over vinden).
graag wat tips
Emile