In dit forum kun je alles kwijt over aanpassingen aan het uiterlijk van je auto.
Xerxes
Post
by Xerxes » Thu Mar 18, 2004 6:51 pm
Ik had jullie ooit weleens me met photoshop gemaakte grille laten zien:
Deze dus, ik ga dit dus maken!!
ga zaterdag als het weer meezit effe op zoek naar een grilletje op de sloop, misschien wel 2
en dan gaat ik fixen
foto's zal ik maken!!
Facet
Post
by Facet » Thu Mar 18, 2004 7:03 pm
Zit er stoer uit XerXes, hou ons op de hoogte he?
young_einstein
Post
by young_einstein » Thu Mar 18, 2004 7:04 pm
VET MAN!!!
Xerxes
Post
by Xerxes » Thu Mar 18, 2004 7:10 pm
Facet wrote: Zit er stoer uit XerXes, hou ons op de hoogte he?
Ik hoorde jouw over booskijkers, toch niet voor de V6, want dan ben ik ook wel geinterresseerd
Facet
Post
by Facet » Thu Mar 18, 2004 7:16 pm
Jazeker over de V6!Maar moet hem wel eerst hebben...zo als je zag kan dat pas als die suzuki weg is....
maar ja ben wel van plan om het te proberen te maken...en als het wat wordt mag je ook de mall lenen
Facet
Post
by Facet » Thu Mar 18, 2004 7:17 pm
Zo als je zelf weet is er niks te vinden voor de GE.
Alleen in VS maar dat is een beetje prijzig....
Xerxes
Post
by Xerxes » Thu Mar 18, 2004 7:56 pm
Facet wrote: Zo als je zelf weet is er niks te vinden voor de GE.
Alleen in VS maar dat is een beetje prijzig....
Ja!!
Facet wrote: Jazeker over de V6!Maar moet hem wel eerst hebben...zo als je zag kan dat pas als die suzuki weg is....
maar ja ben wel van plan om het te proberen te maken...en als het wat wordt mag je ook de mall lenen
Top man!!
Tjel
Post
by Tjel » Thu Mar 18, 2004 10:15 pm
Xerxes wrote: Ik had jullie ooit weleens me met photoshop gemaakte grille laten zien:
Deze dus, ik ga dit dus maken!!
ga zaterdag als het weer meezit effe op zoek naar een grilletje op de sloop, misschien wel 2
en dan gaat ik fixen
foto's zal ik maken!!
lijkt me super gaaf!!
The Bull
Mazda 626 Lord
Posts: 2219 Joined: Wed Mar 26, 2003 11:32 pm
Type 626: 626 GD/GV 87-92 (coupe, hatchback of sedan )
Location: Geleen
Post
by The Bull » Fri Mar 19, 2004 6:09 pm
Mooi man! Ik ben benieuwd, maak ff fotootjes van het proces!
GRZ JORDY
(former)MAZDA MX6 GT 2.2i 12V Turbo Intercooled
Guest
Post
by Guest » Fri Mar 19, 2004 6:39 pm
T heeft wel wat vets, vind m zo een heel klein beetje weg krijgen van een calibra front
Xerxes
Post
by Xerxes » Sat Mar 20, 2004 12:30 pm
Guys, ik heb dat idee laten varen!!
heb inmiddels me grille vervangen door een Chrome die voor weinig heb kunnen kopen.
Dit is wat ik altijd al wilde, al vanaf dat ik de auto kocht.
Willy
Mazda 626 Lord
Posts: 3609 Joined: Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Type 626: Geen
Location: De Meern
Post
by Willy » Sat Mar 20, 2004 2:22 pm
nee man lijkt niet eens op een calibra gelukkig....... (bah calibra)
En is die grill niet iets voor alsnog te doen ???
Lijkt me namelijk zo vet
En die chrome grill is ook mooi..
626 coupe 2.2i-12v *wreckyard*
Nissan 200sx s13 1.8 16v turbo intercooled*sold*
Mitsubishi lancer Evolution V RHD
Guest
Post
by Guest » Sat Mar 20, 2004 3:12 pm
DEZE VIND IK PERSOONLIJK MOOIER MET CHROOM
roy moti
Mazda 626 Lord
Posts: 4254 Joined: Mon Dec 09, 2002 10:06 pm
Type 626: 626 GE 91-95 (alle uitvoeringen)
Location: HYBRIDE CITY
Post
by roy moti » Sun Mar 21, 2004 12:03 am
dat grilletje maken zou ook een nieuwe ervaring zijn
xerxes maaarrr dit grilletje met chroom staat ook
verschrikkelijk mooi en sjiek echt passens op de xerxes
PRIUS 3 EXECUTIVE 2009 PEARL WHITE
MAZDA 2 GT-M LINE 2011 AQUATIC BLUE
Xerxes
Post
by Xerxes » Mon Mar 22, 2004 1:13 pm
Willy wrote: nee man lijkt niet eens op een calibra gelukkig....... (bah calibra)
En is die grill niet iets voor alsnog te doen ???
Lijkt me namelijk zo vet
En die chrome grill is ook mooi..
Heel misschien wel, als me portomonee ut ok vind
Mocht net al weer 20 euries neertellen voor een Radiateurdop