Hoi..ik ben nog al nieuw in het forum gebeuren dus als ik een bericht start in een verkeerde rubriek dan bijvoorbaat mijn excuses. Ondanks dat hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Ik wil nieuwe speakers in mijn recentelijk aangeschafte 626 1.8 HB ambition. De deurplaat losdraaien gaat prima alleen weet ik niet hoe ik de raamhendel moet verwijderen. Zit deze vast met een schroef of zo, of kan ik hem er gewoon aftrekken?
Iemand?????
Grtz...Marcel
Op de tweede plaats, je hebt totaal fout gepost... namelijk in de afdeling Folders/promotie materiaal....
Ten derde:
Neem een handdoek of een oude sok en duw die tussen je raamhendel en het deurpaneel. Er zit een klein hoefijzervormig ringetje (borgring) die je hendel op zijn plaats houdt. Als je met de sok gaat ronddraaien dan zal het ringetje in de sok blijven steken en loskomen..
The Bull wrote:
Neem een handdoek of een oude sok en duw die tussen je raamhendel en het deurpaneel. Er zit een klein hoefijzervormig ringetje (borgring) die je hendel op zijn plaats houdt. Als je met de sok gaat ronddraaien dan zal het ringetje in de sok blijven steken en loskomen..
Klinkt heel moeilijk, maar gewoon even proberen!
GRZ JORDY
nee, klinkt heet logisch! da's een goeie, en ik altijd maar emmeren met een schroevendraaier!
ennem, mazdamarcel, "ahum...laten we zeggen overheid" bedoel je dan onze "beste vriend?"
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé opGAS Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.
The Bull wrote:
Neem een handdoek of een oude sok en duw die tussen je raamhendel en het deurpaneel. Er zit een klein hoefijzervormig ringetje (borgring) die je hendel op zijn plaats houdt. Als je met de sok gaat ronddraaien dan zal het ringetje in de sok blijven steken en loskomen..
Klinkt heel moeilijk, maar gewoon even proberen!
GRZ JORDY
nee, klinkt heet logisch! da's een goeie, en ik altijd maar emmeren met een schroevendraaier!
ennem, mazdamarcel, "ahum...laten we zeggen overheid" bedoel je dan onze "beste vriend?"
van harte welkom op dit superforum
je hebt dus een mazda626GE gaat ik van uit
wat voor bouwjaar is je auto en kleur is toch
leuk te weten.is het nou gelukt om die raamslinger
eraf te krijgen.TIP houdt rekening dat de maat
van de speakers die er in passen is 5x7 of 6x8
dit zijn ovale speakers dus ronde moet je misschien
aanpassingen voor maken suc6 kerel