sja, er waait in principe verse lucht onder je motorkap, maar niet als je ff voor het stoplicht staat te pruttelen (net voor dat sprintje), en warme lucht gaat..omhoog.. waar hij niet weg kan als je niet een paar lamellenroosters in dee kap hebt zitten.. dus zuigt je motor het maar op..
als je zegt: "alle kleine beetjes helpen", besef dan ook dat dat andersom ook werkt, en da's nog erger
