okee, dat is eruit.
Ik heeft weer het volgende. De thermostaat is kapoet. zodra ik stilsta (file ofzo) dan staat mijn temperatuur meter binnen notime net niet in het rood.
Ga ik rijden, dan zakt hij weer af. Koelvloeistof meteen net boven pijl gebracht vanmorgen toen ik het merkte en een vriend gebeld die automonteur is. Hij besteld alvast een nieuwe thermostaat, maar die kan er pas eind deze week in waarschijnlijk.
Ondertusen moet ik wel iedere dag op en neer van Breda naar Eindhoven, en ik moet deze week ook nog even naar Maastricht.
Heeft iemand tips om de motor toch koel te houden?
(en niet aankomen met "dan bouw je toch een diepvries onder je kap" want dat zal neit werken
