De rechter koplamp heeft in ieder geval een zeer sterke afwijking naar links, en de linker een kleinere naar rechts. Het groot licht staat licht naar buiten en omlaag gericht, aan beide kanten.
Nou heb ik zelf al wat zitten spelen met de schroeven om deze lamp af te stellen, maar echt lukken doet het niet. Ik weet wel op welke hoogte ze moeten staan (ooit op een muur al eens netjes afgestreept enzo). Ik kan alleen niet vinden welke schroeven waarvoor zijn (boven/beneden/links/rechts/...).
Op het internet kan ik ook nergens een handleiding of document vinden wat aangeeft welke schroef waarvoor is.
Is er iemand die dat wel weet en een pluspunt achter zijn naam wil hebben?
Edit: Wisten jullie al dat het een 626 1,8I GLX 16v was?




