Gisteren zijn de bougies vervangen, (de kleur was prachtig licht bruin ) in de hoop
dat het licht onregelmatig stationair lopen over zou zijn, maar dat was helaas niet zo.
Maar het lijkt erop dat het licht schokken tijden het rijden op constante snelheid wel
over is
Wel slim van je om een Parrotje in te bouwen, boetes worden alleen maar hoger ervoor.
Zal ik ook eens op zoek gaan naar een parrotje voor in de 626
Toch wel makkelijk, even kijken wat ik het beste kan nemen.
Moet deze jongen natuurlijk wel inbouwen he met 2 L handen
om die papegaai aan te sluiten trek je de ISO-stekkers van de radio los van de kabelboom van de auto.
Op die ISO's van de auto prik je de papegaai in en op de 2 iso's die aan de p overblijven prik je de radio weer in.
En niet vergeten om te controleren of de mute-functie van de radio dan werkt als de telefoon gaat.
(op veel radio's zitten namelijke meerdere mute-kabeltjes).
Let wel even op: mijn ervaring is dat dit alleen werkt als er geen externe versterkers zijn aangesloten op de radio.
Het is idd niet zo lastig, maar we hebben het wel HEEL netjes gedaan:
Steuntjes aangepast zodat je ze niet meer ziet, stekkertjes door de luchtrooster laten lopen, dat je die ook niet meer ziet.
Microfoontje bij de binnenspiegel geplaatst. Uiteraard met het draad achter de A-stijl, zodat je ook niets meer van het draad ziet.
Gisteren weer de zomervelgenset er weer onder gegezet, gelijk 2 nieuwe banden erom
Binnen kort is hij weer toe aan een beurtje, en hij verbruikt gewoon geen olie!! echt super
Zaterdag een ashoes preventief vervangen, en de binnenste hoes weer helemaal gevult met vet.
En gelijk de bakolie ververst.
Aan de rest, de grote beurt kwam ik niet aan toe, de homokineten deden nogal moeilijk !#@#@@$#@
M&M wrote:Zaterdag een ashoes preventief vervangen, en de binnenste hoes weer helemaal gevult met vet.
En gelijk de bakolie ververst.
Aan de rest, de grote beurt kwam ik niet aan toe, de homokineten deden nogal moeilijk !#@#@@$#@
Groetjes M&M
Dat een ashoes gevult is met vet maakt niet uit dan blijft de rest wel zitten
Ach soms han een homokineet heel l*llig vast zitten, al eens een homokineet er af moeten slijpen
M&M wrote:Dat een ashoes gevult is met vet maakt niet uit dan blijft de rest wel zitten
Wat bedoel je hiermee?
In elk geval, ik heb de binnenste weer gevuld, er zat een soort slutch in, en dat eruitgehaald en hij lekte omdat de klem niet meer goed was...
Groetjes M&M
ik snap hem ook niet?
wel weet ik dat ie niet helemaal gevuld moet zijn en dat het belangrijker is dat de homokineet inwendig een beetje lekker (vers) vet is/heeft..
tie-wraps als klemmen gebruikt?
Greetz,
Crowbar
Toegetreden met '91 626 Coupé opGAS Mazda 323 sedan uit '96 met LPI, 296.000 km -> paste niet meer Mazda 626 GW Wagon '98 2.0HP, weggedaan met 294.440 km Landi LSI+Flashlube
Volvo V70 classic '00 242K km en nwe Vogel's gasinstallatie.